03.12.2012 BAKANLIK YAZISI.pdf
29.İLAN VE MÜRACAAT.doc
29.KPO BOŞ POZİSYON LİSTESİ.pdf
DUYURU-TAKVİM.docx
EK-1.doc
EK-2.doc
YENİ Güvenlik Soruşturması ve Arşiv Araştırması Formu.xlsx
BOŞ KALAN AİLE HEKİMLİĞİ BİRİMİNE YERLEŞTİRİLMEK ÜZERE KAMU GÖREVLİSİ OLMAYAN AİLE SAĞLIĞI ÇALIŞANI ALIMI YAPILACAKTIR
Bakanlığımızın 03.12.2012 tarih ve 1238 sayılı yazıları ile (Tıklayınız) ‘Kamu görevlisi olmayan sözleşmeli Aile Sağlığı Çalışanı pozisyonu tahsis edilmiş olup, Kamu Görevlisi Olmayan Aile Sağlığı Çalışanı istihdamı için ekli listede belirlenen pozisyonların tahsis edilerek yerleştirme işleminin yapılması Müdürlük Makamı’nın 05.05.2022 tarih ve 5538 sayılı Onay’ı ile uygun görülmüştür. Aile Sağlığı Çalışanı olarak çalışmak isteyenlerin aşağıda yazılı belgeleri ve ekteki dilekçe ile birlikte Müdürlüğümüze şahsen müracaat etmeleri gerekmektedir. Üçüncü şahıslar aracılığı ile ve postayla yapılan başvurular kabul edilmeyecektir.
Söz konusu pozisyonlara başvuru için aranan şartlar:
Kimler Başvurabilir:
1- Söz konusu pozisyonlara;
a) Türkiye'de mesleğini icra etmeye yetkili ve ortaöğretim veya yükseköğretim kurumlarının ebelik, hemşirelik, sağlık memuru (toplum sağlığı), acil tıp teknisyenliği bölümlerinden mezun olanlar başvurabilecektir.
b) Vekil ebe – hemşire - sağlık memuru (toplum sağlığı) olarak çalışan kişiler de başvuru yapabilecektir.
2- Başvuru için ilimizde ikamet şartı aranmayacak, ülke genelinden başvuru alınacaktır.
3- Başvuru tarihi itibariyle 6 ay öncesine kadar kamu görevlisi olanlar (657 sayılı Kanun 4/A, 4/B, 4924 sayılı Kanun, 399 sayılı KHK, 5393 sayılı Kanunun 49 uncu maddesine göre çalışanlar v.b) başvuramayacaktır. Ancak 5258 sayılı Kanun kapsamında kamu görevlisi olmayan Aile Sağlığı Çalışanı olarak çalışmakta iken sözleşmesini usulüne uygun sona erdirenler başvurabileceklerdir.
Başvuru için gerekli belgeler
- Başvuru doğrudan aile sağlığı çalışanı olarak sözleşme yapılacak kişi tarafından İl Sağlık Müdürlüğüne yapılacak olup posta veya diğer yollarla yapılan başvurular kabul edilmeyecektir. Başvuru dosyasında kişiye ait;
1- T.C. Kimlik Numarası bulunan geçerli bir kimlik belgesinin onaylı fotokopisi,
2- Sağlık Bakanlığınca tescil edilmiş, diploma veya geçici mezuniyet belgesinin aslının getirilmesi halinde, belgenin fotokopisi, aslına uygunluğu kontrol edildikten sonra birim sorumlusu/müdür yardımcısı tarafından isim ve unvan yazılarak tasdik edilmek suretiyle kabul edilecektir.) *
3- Adli sicil kaydının bulunmadığına dair belge,(Müdürlük, beyanın doğruluğunu, adli sicil bilgilerini verebilecek mercilerden teyit eder.)
4- Görevini devamlı yapmasına engel olabilecek akıl hastalığı bulunmadığına ilişkin sağlık raporu,
5- Aile Sağlığı Çalışanı olarak sözleşme imzalamak istediğine ve 6 ay öncesine kadar başvuru tarihi itibariyle kamu görevlisi olarak çalışmadığına dair imzalı dilekçe ile (EK-1)
6- Dört adet vesikalık fotoğraf yer alacaktır.
7- Güvenlik Soruşturması ve Arşiv Araştırması Formu**
Kişiye ait bu belgelere ek olarak;
8- İlimizde görev yapmakta olan sözleşmeli bir aile hekimince imzalanmış, kişi ile çalışmak istendiğini açıkça beyan eden imzalı dilekçe de bulunacaktır. (EK-2) (Aile Hekimi yalnızca 1 kişiye EK-2 verebilir.)
*Diplomanın arka yüzünde bulunan diploma tescil tarihi ve numarası http://sbu2.saglik.gov.tr/ysp/(Personel Bilgi Bankası) web adresindenkontrol edilecektir.
Diploma tescil tarihi ve numarası kayıtlı olmayanlar ;
- Tekirdağ İlinden Mezun Olan Yardımcı Sağlık Personelinin Diploma Tescil İşlemleri Tekirdağ İl Sağlık Müdürlüğünce yapılmaktadır. Diploma Tescil Tarihi ve numarası kayıtlı olmayanların başvurularını, dilekçe ve diploma asılları ile birlikte şahsen İl Sağlık Müdürlüğü – Personel ve Destek Hizmetleri Başkanlığı-Sicil Birimine yapmaları gerekmektedir.
(Tescil kaydı yaptırmayanların başvurusu kabul edilmeyecektir.)
** Güvenlik Soruşturması ve Arşiv Araştırması Formu, bilgisayar ortamında doldurulup, fotoğraf yapıştırılarak 3 nüsha olarak teslim edilecektir. Kesinlikle bilgisayar ortamında doldurulacaktır.
Belgelerin doldurulması:
Belgeler bilgisayar ortamında ve/veya okunaklı olacak şekilde büyük harflerle tükenmez veya dolma kalemle doldurulmuş olmalıdır. Formlarda eksik veya boş alan kalmamalıdır. Vesikalık fotoğraflar arkasına adı ve soyadı yazılmış şekilde bir zarfa konularak verilmelidir.
Başvuru:
Tüm belgeler (en üst kısmında EK-1 dilekçe olacak şekilde) Müdürlüğümüz girişinde bulunan evrak kayıt bölümünden evrak kayıt numarası alacaklardır.
Başvuru adresi: Tekirdağ İl Sağlık Müdürlüğü
100.Yıl Mh. Hüseyin Mumcuoğlu Cd. No: 37/A
Süleymanpaşa / TEKİRDAĞ
İletişim (santral) : 0 (282) 258 22 58 Atama Birimi Dahili : 89 05 – 89 10
Diğer hükümler:
4- Başvuru dosyasında eksiklik bulunmadığı tespit edildikten sonra kişi, çalışacağı sözleşmeli aile hekimi ile birlikte Müdürlüğümüzde aile sağlığı çalışanı hizmet sözleşmesi imzalayacaktır.
5- Her başvuru dosyasına Müdürlüğümüzden resmi evrak numarası verilecek olup ekte yer alan tabloda bildirilen sayıda pozisyon sayısından fazla başvuru bulunduğu takdirde evrak giriş numarasına göre işlem yapılacaktır. Başvuru dosyasının eksik olması veya gerçeğe aykırı beyan yapıldığının tespiti halinde başvuru yapılmamış sayılacak, sözleşme imzalatılmış ise fesih edilecektir.
6- Aile Sağlığı Çalışanları, Müdürlüğümüzün planlamasına göre en kısa süre içinde 30 saatlik uyum eğitimine tabi tutulacaktır. Bu eğitime ilişkin; teorik ve uygulamalı dersler, eğitimciler, eğitim yeri v.b tüm iş ve işlemler Müdürlüğümüzce ve Müdürlüğümüz imkânlarıyla gerçekleştirilecektir.
Kamu Görevlisi Olmayan Aile Sağlığı Çalışanı yerleştirilecek A.S.M. Listesi
Kamu Görevlisi Olmayan Aile Sağlığı Çalışanı başvuru formları (EK-1),(EK-2)
Kamu Görevlisi Olmayan Aile Sağlığı Çalışanı İlan Takvimi
Güvenlik Soruşturması ve Arşiv Araştırması Formu
İLAN VE MÜRACAAT TARİHİ :
05 Mayıs 2022 – 10 Mayıs 2022