SAĞLIK BAKANLIĞI 3.658 SÜREKLİ İŞÇİ ALIMI GÖREVE BAŞLAMA İŞLEMLERİ HAKKINDA DUYURU
03 Haziran 2025

Bakanlığımız taşra teşkilatı hizmet birimlerinde 4857 sayılı İş Kanunu kapsamında “Temizlik Görevlisi, Güvenlik Görevlisi (Silahsız) ve Klinik Destek Elemanı (Hastane)”  mesleklerinde çalıştırılmak üzere, Kamu Kurum ve Kuruluşlarına İşçi Alınmasında Uygulanacak Usul ve Esaslar Hakkında Yönetmelik hükümleri çerçevesinde 3658  kadro için 27 Mayıs 2025 tarihinde noter huzurunda kura çekilmiş, kura sonuçları Bakanlığımızca ilan edilmiştir.

            Bu kapsamda asil adayların göreve başlama işlemleri https://yhgm.saglik.gov.tr/TR-109184/saglik-bakanligi-3658-surekli-isci-alimi-goreve-baslama-islemleri-hakkinda-duyuru.html  ilanı ile başlatılmıştır.

            Söz konusu ilan metninde yer alan Göreve Başlama İşlemleri Hakkında Duyuru Metni, Yerleşenlerden İstenen Belgeler, Başvuru Şartları, Açıktan Atama Başvuru Formu, Mal Bildirimi Formu,  Meslek Öğrenim Durumu ve Özel Şartlara dair esaslara dikkat edilerek ve istenilen belgeleri sunmak suretiyle 03.06.2025 – 20.06.2025 tarihleri arasında atamaya esas belgeleri ile birlikte asil olarak yerleşmeye hak kazananların evrakları İl Sağlık Müdürlüğümüzce alınacaktır.

3.658 SÜREKLİ İŞÇİ ALIMI KURASINDA

ASIL OLARAK YERLEŞENLERDEN İSTENEN BELGELER (EK-1)

1-      Açıktan Atama Başvuru Formu (Tükenmez veya dolma kalemle, silinti, kazıntı olmayacak şekilde doldurularak imzalanacaktır.)

2-      Askerlik Durum Belgesi (Erkek hak sahipleri için e-Devlet Kapısından alınan askerlik durum belgesi kabul edilecektir.)

3-      Görevini devamlı yapmasına engel teşkil edecek bedenen, aklen ve ruhen sağlık problemi olmadığını dair sağlık raporu (Tek hekim raporu kabul edilecektir.)

4-      Mal Bildirimi Formu (El yazısı ile doldurulup imzalanarak kapalı zarf içinde teslim edilecektir.)

5-      Öğrenim durumuna ait belgenin e-Devlet kapısından alınmış çıktısı, aslı veya noter onaylı sureti.

6-      Adli Sicil/Arşiv Kaydı Belgesi (e-Devlet Kapısından alınan Adli Sicil Belgesi kabul edilecektir.)

7-      e-Devlet internet adresinden (https://www.turkiye.gov.tr/sosyal-guvenlik-kayit-belgesisorgulama) alınacak Sosyal Güvenlik Kayıt Belgesi. Bu belgenin incelenmesi neticesinde, emeklilik, yaşlılık veya malullük aylığı aldığı tespit edilenlerin atamaları yapılmayacaktır.

• Adaylardan istenen belgelerin suretlerinin verilmesi halinde, asılları adaylarca ibraz edilmesi kaydıyla başvuru komisyonları tarafından tasdik edilerek işleme alınacaktır.

            Hastalık veya doğumla ilgili mazereti sebebiyle başvuru evrakını şahsen teslim edemeyecek durumda olanların durumlarını tabip raporuyla belgelendirmeleri halinde; halen askerde olmaları sebebiyle başvuru evrakını şahsen teslim edemeyecek durumda olanların ise askerlik görevine devam ettiklerini belgelendirmeleri halinde, 20 Haziran 2025 tarihi mesai bitimine kadar birinci derece yakınları aracılığı ile yapacakları başvuruları kabul edilecektir.

            Kura neticesinde ASİL ADAY olarak atamaya hak kazananlar Müdürlüğümüze şahsen başvuru yapacak olup, posta, kargo, veya kurye ile yapılan başvurular kabul edilmeyecektir.

            Kura sonucuna göre, asıl aday olarak yerleşen hak sahiplerinden; istenen belgeleri süresi içerisinde teslim etmeyenler, başvuru yapmayanlar; başvuru yaptığı halde atama şartlarını taşımayanlar, ataması yapılıp göreve başlamayanlar (Doğum, hastalık, askerlik vb. nedenlerle göreve başlayamayacak durumda olanlar hariç); atama şartlarını taşımadığı sonradan anlaşılarak göreve başlatılmayanlar; göreve başlatılıp da sonradan atama şartlarını taşımadığı anlaşılanlar ile İşletme Toplu İş Sözleşmesinin 15 inci maddesi gereğince bir aylık deneme süresi içerisinde sözleşmesi feshedilenlerin yerine yedek listenin ilk sırasındaki kişiden başlamak suretiyle aranan şartlara haiz olanlardan sırasıyla yedek aday hak sahipleri alınacaktır. Bu kapsamdaki iş ve işlemler, asıl hak sahiplerinin atama işlemleri tamamlandıktan sonra Bakanlığımızca ilanen duyurulacaktır.

            Özel Sağlık Tesislerinden alınan “Görevini devamlı yapmasına engel teşkil edecek bedenen, aklen ve ruhen sağlık problemi olmadığını dair sağlık raporu’’ kabul edilmeyecektir.


İstenilen Belgeler:

1-      Duyuru Metni.pdf

2-     Yerleşenlerden İstenen Belgeler-Başvuru Şartları.pdf

3-     Açıktan Atama Formu.docx

4-     Mal Bildirim Formu.doc

5-     Meslek Öğrenim Durumu ve Özel Şartları.pdf


ASİL ADAY LİSTESİ

6-    Tekirdağ İli Sürekli İşçi (Asil) Listesi.pdf


EVRAK TESLİM ADRESİ:

TEKİRDAĞ İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ (Ana Hizmet Binası) 5. Kat İşçi Atama Birimi

100.Yıl Mahallesi Hüseyin Mumcuoğlu Caddesi No:37 Süleymanpaşa/TEKİRDAĞ

İletişim: 0 (282) 258 22 58 (Dâhili 8843-8915)


Not: İlan tebligat niteliğinde olup adaylara ayrıca tebligat yapılmayacaktır.