SAĞLIK BAKANLIĞI SAĞLIK HİZMETLERİ VE YARDIMCI SAĞLIK HİZMETLERİ SINIFI HARİCİ PERSONELİN 2020 YILI HAZİRAN–TEMMUZ DÖNEMİ İLLER ARASI YER DEĞİŞİKLİĞİ NAKİL İŞLEMLERİ
12 Haziran 2020

                                                                                 

   663 Sayılı Sağlık Bakanlığı ve Bağlı Kuruluşlarının Teşkilat ve Görevleri Hakkında Kanun Hükmünde Kararname ile yapılan düzenlemeler çerçevesinde; 02.02.2018 tarih ve E.04-663sayılı Bakanlık Makam Onayı ile yürürlüğe konulan “Sağlık Bakanlığı Sağlık Hizmetleri ve Yardımcı Sağlık Hizmetleri Sınıfı Harici Personelin Atama ve Yer Değiştirme Usul ve Esaslarına İlişkin Yönerge”nin Kurum içi yer değişikliği başlıklı 7 inci maddesi” hükümlerine istinaden; 07.11.2017 tarihli Sağlık Bakanlığı Taşra Teşkilatı Kadro Standartları ile Çalışma Usul ve Esaslarına Dair Yönerge doğrultusunda standardı uygun olan ve doldurulmasına ihtiyaç duyulan kadrolara atanmak isteyen; İl Sağlık Müdürlükleri ve Bağlı Birimlerinde görev yapan Genel İdari Hizmetler, Teknik Hizmetler ve Yardımcı Hizmetler Sınıfındaki 657 sayılı Kanunun 4 üncü maddesinin (A) bendine göre istihdam edilen personelin 2020 Yılı Haziran-Temmuz dönemi İller arası yer değişikliği için;

         

 GENEL ESASLAR:

 

  • 2020 yılı Haziran–Temmuz Dönemi İller arası yer değişikliği başvuruları 15/06/2020 tarihinde başlayıp, 30/06/2020 tarihinde saat:17:00’da sona erecektir.

     

  • Yer değişikliği talebinde bulunacak personel ilanda duyurulan kurum ve ünvanlara, kendi ünvanında en fazla 5 (beş) tercih olacak şekilde başvuruda bulunabilir.

     

  • Tayin talebinde bulunan personelin talepte bulunduğuna dair atama nakil talep formu, Şoför ünvanında müracaat edecekler için ehliyet fotokopisi (aslı gibidir onaylı) ve onaylı/imzalı hizmet belgesinin aslının, muvafakatının uygun görüldüğü ve hakkında adli ve idari yönden soruşturmasının bulunup bulunmadığının belirtildiği kurum üst yazısı ile birlikte Müdürlüğümüz Personel Hizmetleri Başkanlığı Atama Birimine 06/07/2020 tarihi mesai bitimine kadar ulaştırılması gerekmektedir.

     

  • EBYS üzerinden evraklar ulaştırılsa dahi evrak asıllarının kargo/APS ile gönderilmesi veya elden teslimi gerekmekte olup, (fax,fotokopi vb. evrak örneği kabul edilmeyecektir.) belirtilen sürede evrakları teslim etmeyen personelin başvurusu dikkate alınmayacaktır. (Postadan kaynaklanan gecikmeler dikkate alınmayacaktır.)

     

  • Görev yaptığı ilde fiilen en az 1 (bir) yılını doldurmayan, aday memurluğu devam eden ve ücretsiz izinde (askerlik, doğum vb.) olan personelin tayin talepleri dikkate alınmayacaktır.

     

  • Atama döneminde münhal kadrodan fazla başvuru olması halinde, atama talepleri Sağlık Bakanlığı bünyesindeki memuriyette geçen hizmet süreleri (askerlik süreleri hizmetten sayılacak olup, hizmet yılı, doğum vb. nedenlerle alınan ücretsiz izin dönemleri hizmet süresindensayılmayacaktır.)  ile tercih sıralaması dikkate alınarak değerlendirilecektir. Her ikisinin de eşit olması halinde kurum kayıtlarına giriş önceliğine bakılarak işlem yapılacaktır.

     

  • İller arası atanma talebinde bulunan personelin, tercih ettiği birimin doluluk oranında değişiklik oluşması durumunda tayin başvuru süresince, il dışından mevzuat gereği çeşitli nedenlerle eş durumu, sağlık durumu, alt bölge tayini nedeniyle ilimize atanan personelin, münhal birimlere atanmaları halinde, birimlerin doluluk oranlarında değişiklik oluşması durumunda bir sonraki tercihi değerlendirmeye alınacaktır.

     

  • Başvuru evrakları eksik olanların ve başvuru şartlarını taşımayanların atama işlemleri yapılmayacak olup, ataması sehven yapılmış olsa dahi iptal edilecektir.

     

  • Başvuru evraklarının incelenmesi neticesinde Atama Komisyonu tarafından ataması uygun görülen/görülmeyen başvurular, ret gerekçeleri ile birlikte Müdürlüğümüz http://www.tekirdagism.saglik.gov.tr/ adresinde ilan edilecektir.

     

  • Başvurusu uygun görülecek personelin atama işlemleri 2020 Temmuz ayı içerisinde              sonuçlandırılacaktır. İlgili kuruma tebligat/atama kararı gönderilecektir.

     

  • Atama karar tarihinden itibaren 30 (otuz) gün içerisinde ayrılış işlemlerinin yapılması gerekmektedir. Belirtilen sürede yasal mazeret halleri dışında ayrılış yapılmaması halinde mazeret bildirir belgenin Müdürlüğümüze gönderilmesi gerekmektedir. Mazeretsiz olarak ayrılış yapılmaması halinde atama kararı Müdürlüğümüzce iptal edilecektir.

 

ATAMAYA ESAS BELGELER

 

1- Kurum üst yazısı (Adli ve idari yönden soruşturmasının bulunup bulunmadığının, Muvafakatının uygun görülüp görülmediğinin belirtilmesi gerekmektedir.)

2- Dilekçe

     3- Ek_1 Atama ve Nakil Talep Formu.

     4- Hizmet Belgesi aslı (kurum tarafından onaylı/mühürlü)

     5- Şoför ünvanında müracaat edecekler için. Ehliyet Fotokopisi (aslı gibidir onaylı)

 

Ünvanlara ait münhal kadrolar ektedir.(EK-2).

                                  

     Müracaat için gerekli olan belgelerin asıllarının ilan edilen takvim çerçevesinde Tekirdağ İl Sağlık Müdürlüğü (100.Yıl Mah.Hüseyin Mumcuoğlu Cad.No:27/A Süleymanpaşa/TEKİRDAĞ adresine kargo şirketi, APS ile gönderilmesi veya elden teslim edilmesi gerekmektedir. Evrakların posta vb. sebeplerden dolayı zamanında ulaşmaması durumunda sorumluluk başvuru sahibine aittir.

 

 (HAZİRAN-TEMMUZ 2020) TAKVİMİ

 

TARİH

AÇIKLAMA

15 Haziran 2020 Pazartesi

Başvuruların başlangıcı

30 Haziran 2020 Salı saat 17:00’a kadar

Başvuruların bitiş tarihi ve saati

06 Temmuz 2020 Pazartesi saat 17:00’a kadar

Başvuru evrakları son geliş tarihi ve saati

Temmuz 2020

Sonuçların açıklanması